2012. július 16., hétfő

Sátras csiga

Ajándékba varrtam egy csiga rajongónak ezt a kis táskát.
Fedlapjára egy sátrat cipelő csigusz került.
Két karabineres pánt van hozzá, az egyik rövidebb, övtáskának,
a másik hosszabb, hogy vállon átvetős fazonként lehessen használni ( nekem nem tetszik ha az övtáskákat vállon átvetve hordják és hón alatt van a táska).


Meggypiros és szürke lenvászonból varrtam, táska merevítővel erősítettem.


Ez a csigusz sátorra cserélte a csiga házát, irány a vadkemping :)


Bevont pöttyös gombbal záródik.












Test mellett cipzáras zsebe van.


Vállpántal.

2 megjegyzés:

  1. Szia Molli!

    Nagyon tetszenek ezek a cérnarajzos applikált portékák!
    Főleg a mai csigusz.
    További jó munkát kívánva

    B. Ibolya

    VálaszTörlés
  2. Szia Ibolya!
    Köszönöm a szép szavakat! Tetszik a kis képed, képzeld én is varrtam Nagykalapos Zsuzsit ökoszatyorra, majd megmutatom.
    üdv
    moli

    VálaszTörlés